woensdag, september 05, 2012

Voorzitter SC Ten Boer beëindigt lidmaatschap

Op de dag na de door hem voorgezeten algemene ledenvergadering, vandaag dus, deelde onze voorzitter Wim van Dijken via een uitgebreide e-mail aan diezelfde leden mee dat hij zijn lidmaatschap beëindigt. Ik mailde hem later vandaag terug dat het bij mij was overgekomen als een donderslag bij heldere hemel.

In het door penningmeester Klaas Dijkhuizen samengestelde en op de vergadering uitgedeelde jaarboekje, met daarin alle verslagen, deelt Wim in zijn voorwoord nog mee veel zin in het nieuwe seizoen te hebben. Op de redenen en motieven die kennelijk daarna bij zijn besluitvorming hebben meegespeeld en vervolgens de doorslag hebben gegeven, als ik ze al precies wist, ga ik hier uiteraard niet in, maar ik moet op deze plaats natuurlijk deze voor onze vereniging ingrijpende gebeurtenis wel melden.

Het past ons zijn beslissing, hoe jammer ook voor onze club, te respecteren en hem tegelijkertijd dank te zeggen voor alles wat hij in de vele afgelopen jaren voor SC Ten Boer heeft betekend. Teveel om op te noemen eigenlijk: altijd was hij bereid om zich in te zetten en dingen voor de club te regelen: een toernooi inleiden, spelmateriaal ophalen bij de NOSBO, invallen bij het 1e team, sponsorgelden realiseren enz., enz. Bovendien heeft hij een aangename en open manier van met mensen omgaan en wist hij diverse keren meningsverschillen binnen de club tot een goed einde te brengen.

Het is dan ook, nogmaals gezegd, heel betreurenswaardig dat we hem in het vervolg bij onze vereniging moeten missen.

Wim, het ga je goed. Ik wens je namens de hele club het allerbeste!

Geen opmerkingen: