maandag, december 16, 2019

Groninger Forum.
Op vrijdag 13 december waren we in het Groninger Forum. 
Bij een eerder bezoek was me bij het struinen langs de boeken (SISO-indeling!) al opgevallen dat er bij 621 een mooie dubbele kast met schaakboeken stond. Ik had alleen toen mijn telefoontje niet bij me, om een aardige foto te maken, dus dat kon dan mooi nu. Alleen... waar waren de schaakboeken? Als sneeuw voor de zon. Wat er nog wat op leek was een kast met een exemplaar van New in Chess met Magnus op de voorkant, maar verder gevuld met andersoortig materiaal en daar komen we natuurlijk niet voor. Het gekke was dat me later bleek dat al die schaakliteratuur wel in het Forum moet staan (gezien bij  het zoeken op afzonderlijke titels: maar waar dan wel?); kennelijk is er een ijverige bibliotheekmedewerker aan het werk geweest en heeft een en ander herplaatst naar een locatie die mij bij mijn vluchtige bezoek is ontgaan. Ik blijf het gewoon proberen.

















Geen opmerkingen: