woensdag, mei 27, 2009

Weekje Denemarken (4)


Dinsdag 5 mei 2009

Ook deze dag begint koud en kil en met regen. Albert puzzelt een rit uit voor morgen en ik maak daar foto's van. Als de zon doorbreekt houden we op met puzzelen, plegen twee korte belletjes naa Nederland en gaan dan toch maar op pad.
Ik heb zondag nog in mijn benen, maar als we bij de afgraving uitkomen, waar niet gewerkt wordt, maak ik de ene foto na de andere. Het hééft wat, zo'n groeve.


Bij thuiskomst zijn we op temperatuur, maar Albert houdt toch de kachel aan de praat, voor vanavond. Ik ga aardappelen bakken met ui, knoflook, champignons en broccoli en puntpaprika. Lekker!
's Avonds staan de koeien vlak bij het huis, maar ik jaag ze weg met de flitser. Jammer. En niet te vergeten, nog iets anders: het verlaten huis aan dit pad. Wat foto's gemaakt en daar word je niet vrolijk van.


Aan het bier dan maar!

Geen opmerkingen: